Raktažodžių Tyrimas Svetainėms

Kas yra Rinkos Raktažodžių Tyrimas? Kodėl jis yra privalomas? Kaip atlikti pačiam? Apie visą tai ir dar daugiau, šiame straipsnyje.

Raktinių žodžių tyrimas, angliškas atitikmuo „Keywords Research“, tai yra viena svarbiausių ir pirmu numeriu atliekamų, SEO darbų dalis. Šio etapo metu išsiaiškinam visus aktualius raktažodžius. Jie yra suskirstomi į kategorijas, paieškų kiekį, konkurenciją, aktualumą.

SEO Raktažodžiai, yra svarbūs tiek globaliu mastu, tiek vietiniam verslui. Vykdant raktažodžių tyrimą, galima raktažodžius patikrinti įvairiose kategorijose. Tai reiškia, kad galime patikrinti, kiek kartų, specifinis raktažodis naudojamas globaliai, tam tikrose valstybėse, skirtingose vietovėse ir t.t.

KONTAKTAI

Raktažodžių Programos

Google Keyword Planner:
Nemokamas įrankis, galima sužinoti raktinių žodžių tendencijas. Norint matyti tikslius paieškos skaičius reikia pirkti „AdWords“ reklamą.

Cocolyze.com:
Mokama svetainė su raktinių žodžių analize, sekimu, puslapio klaidų tikrinimu ir t.t.

Keywordtool.io:
Mokamas įrankis skirtas atlikti rinkos raktinių žodžių tyrimams.

Raktinių Žodžių Tyrimo Privalumai

Konversijos Padidėjimas

Turinys atitinkantis jūsų veiklos kryptį ir kuriamas atsižvelgiant į Raktinių žodžių tyrimą, pritrauks daugiau kokybiško srauto. Atitinkamai kurdami reikšmingą ir įdomų turinį tyrimo pagalba padidinsite savo konversijų dydį.

Laiko Planavimas

Atlikus rinkos raktažodžių tyrimą, sutaupysite laiko kurdami aktualiausią turinį. Taip galėsite daugiau laiko skirti būtiniems atlikti darbams.

Tendencijų Įžvalgos

Analizuojant raktažodžius, galima sužinoti kuo domisi jūsų auditorija, pamatyti raktažodžių tendencijas. Remiantis šiomis tendencijomis, galima kruti turinį kuris yra šiuo metu ar dar tik bus populiarus, taip sulaukiant daugiau lankytojų.

Auditorijos Susidomėjimas

Norint pradėti kurti įdomų ir įtraukiantį turinį, visų pirma reikia sužinoti, kas patinka jūsų tiksliniai auditorijai. Išsiaiškinti populiariausius raktažodžius. Netinkami raktažodžiai pritrauks auditoriją, kuri nėra suinteresuota pirkti jūsų produktą ar paslaugą.

Ilgieji Raktažodžiai

Raktažodžių tyrimas, suteikia galimybę, ganėtinai nesunkiai, praplėsti savo ilguosius raktažodžius (angl. Long Tail Keywords). Daugelio tyrimų dėka, ne kartą įrodyta, kad ilgieji raktažodžiai yra svarbesni. SEOmoz teigia, kad tai sudaro 70% organinio srauto.

Tyrimo Kaina

Dažniausiai Raktinių Žodžių Tyrimas, nėra atskirai užsakomas ir yra nemokamas, užsakant vidinį ar išorinį SEO optimizavimą. Be raktažodžių tyrimo, būtų beprasmiška atlikti SEO optimizavimo darbus.

Jei domina tik rinkos raktinių žodžių tyrimas, jo kaina priklauso nuo svetainės puslapių skaičiaus, naudojamų įrankių ir t.t.. Lietuvos rinkai raktinių žodžių analizė gali užtrukti nuo kelių minučių iki kelių dešimčių valandų. Todėl ir kaina yra individuali kiekvienam projektui.

Raktažodžių Idėjos

Kaip rasti naujų raktažodžių? Iš kur pasisemti naujų idėjų?

Dabar metas pasidalinti keliom idėjom, kaip kiekvienas, nemokamai, galite rasti aktualius raktažodžius.

Šioje dalyje, pateiksiu, laiko patikrintus metodus, strategijas, idėjas. Viskas yra nemokama ir kiekvienas norintis, gali tai išbandyti.

Tarkime, kad aš ieškau raktažodžių kurie būtų susiję su „SEO Paslaugos“ tema. Šiuo metodu, nesužinosime tikslių paieškos rezultatų, tačiau žinosime, kad tai „Google“ ir „Youtube“, vieni iš labiausiai ieškomų raktažodžių.

KONTAKTAI

Naudokite „Google“ ir „Youtube“ pasliūlymus

Kaip ir minėjau anksčiau, mane domina tema „SEO Paslaugos“. Įvedęs į „Google“ paieška iškart matome Raktažodžių pasliūlymus, kurie yra populiarūs paieškoje.

Google Raktažodžių Pasiūlymai

Visi „Google“ siūlomi raktažodžiai, yra vieni dažniausiai vartojamų, todėl jie yra labai svarbūs ir aktualūs.

Bet „Google“ nėra vienintelis paieškos variklis. Antras pagal paieškų skaičių – „Youtube“. Galime pabandyti tą patį veiksmą atlikti ir „Youtube“ paieškoje.

Youtube Raktažodžių pasiūlymai

Matome, kad šios raktinių žodžių kombinacijos nėra pačios patraukliausios. Tačiau tai yra daugiausiai ieškomi raktažodžiai šia tema. (Kitom rinkom, tai gali būti žymiai veiksmingiau)

Dar vienas būdas yra „Google“ panašios/susijusios paieškos. Paieškos laukelyje įvedę savo raktažodį ir atlikę paiešką, apačioje puslapio matysite panašias/susijusias paieškas.

Susijusios Raktinių Žodžių paieškos

Galite paspausti, ant jums labiausiai tinkančios susijusios paieškos raktažodžio, taip puslapio apačioje vėl atsiras nauji susiję raktažodžiai.

Šių būdų dėka, galite sudaryti ganėtinai nemažą rinkos raktinių žodžių sąrašą.