2019 metų pabaigoje, „Google“ paskelbė, kad bus išleistas dviejų dalių atnaujinimas. Šis atnaujinimas palies „nofollow“ nuorodų struktūras ir „Google“ požiūrį į šias nuorodas. Pirmoji atnaujinimo dalis, jau yra veikianti. Antrasis atnaujinimas, kuris įtakos nuorodų nuskaitymą ir indeksavimą, pasirodys 2020 metų Kovo 1 dieną.
Kas yra „Nofollow“ atributas?
<a href=”http://www.jūsųsvetainėsadresas.lt” rel=”nofollow”>nuorodos pavadinimas</a>
Viršuje
Viršuje matote, kaip ant jūsų norimos nuorodos yra uždėtas tekstas „nuorodos pavadinimas“. Kartu yra panaudojamas atributas rel=“noffolow“. Šį atribūtą, paprasta paaiškinti nenaudojant specifinių SEO teriminų. Kai „Google“ tikrina jūsų svetainę, pamačius „nofollow“ atributą nuorodoje, ji neperleidžia svetainės reputacijos puslapiui, į kurią veda nuoroda.
Kaip pavyzdys, visi komentarai svetainėse yra su „nofollow“ atributu. Kitaip, būtų sunku suvaldyti „spamerius“. Nes visi rašytų komentarus, kad tik turėtų atgalinę „dofollow“ nuorodą.
Kai kurios Turinio valdymo sistemos tai padaro automatiškai. Jei jūs naudojate WordPress turinio valdymo sistemą, patariu įsirašyti „NoFollow“ įskiepį. Kitaip, visos išorinės nuorods yra su „follow“ atributu.
Kas pasikeis po Kovo 1 dienos?
Pasikeitimas, kuris į „nofollow“ nuorodų nuskaitymą ir indeksavimą pažvelgs nauju dar niekad nebandytu kampu. Iki šio atnaujinimo, „Google“ šias nuorodas skaitydavo kaip direktyvas. Tiesiog paklusdavo „nofollow“ nuorodos reikalavimui ir jos nenuskaitydavo ir neindeksuodavo.
Visa tai pasikeis Kovo 1 dieną. „Nofollow“ nuorodos bus laikomos kaip užuomina, kuri leis geriau suprasti svetainės nuorodų struktūrą.
Štai ką paskelbė „Google“:
“For crawling and indexing purposes, nofollow will become a hint as of March 1, 2020.”

Patikrinkite Savo „Nofollow“ Nuorodas
Yra svetainių savininkų, kurie norėdami išvengti puslapio indeksavimo ir tikrinimo, naudoja „nofollow“ nuorodų struktūrą. Tai dažniausiai būna nuorodos į vartotojo profilius, prisijungimo puslapiai, vidinės svetainės struktūros puslapiai ir visi kiti puslapiai, kurie nėra naudingi lankytojui.
Šis „nofollow“ nuorodų struktūros naudojimas, kuris neleidžia „Google“ tikrinti ir indeksuoti puslapį, niekada nebuvo plačiai naudojamas SEO Paslaugose. Manau sunku būtų rasti SEO agentūrą ar specialistą, kuris šį metodą naudojo.
Norint apsaugoti savo vidinius puslapius nuo „Google“ tikrinimo ir indeksavimo yra kur kas pranašesnių būdų. Kaip pavyzdį galiu pateikti „noindex“ direktyvą, kuri naudojama meta robotų faile.
Kaip Šis Atnaujinimas Paveiks Svetainių Pozicijas?
Šiuo metu, pasaulyje manau yra nedaug žmonių, kurie žino atsakymą į šį klausimą. Realiai, tai priklauso nuo daug faktorių, tačiau kokias „nofollow“ indeksavimo taisykles pasirinks „Google“ galima tik spėlioti.
Išvados Ir Rekomendacijos
Nepamirškite apie „Nofollow Hint“ atnaujinimą.
Jei netikėtai, pradės keistis jūsų svetainės pozicija „Google“ paieškoje, atsiminkite, kad Kovo 1 dieną įsigalioja šis atnaujinimas.
Jei srautas ir reitingai pradėtų prastėti, peržiūrėkite savo svetainėje naudojamas „nofollow“ nuorodas.
Patikrinkite savo puslapio „nofollow“ naudojimą.
Jei supratote, kad „nofollow“ nuorodas naudojote ne pagal paskirtį, kuo skubiau tai ištaisykite. Primenu, kad jei norite, kad puslapis nebūtų tikrinamas ar indeksuojamas, tam yra robots.txt failas, kuris turi „Noindex, Nofollow, Disallow“ komandas.