SEO paslaugos kaina

seo paslaugos kainaVieni dažniausių klausimų, kuriuos tenka išgirsti kalbant apie SEO paslaugas, yra “Kiek kainuoja SEO optimizavimas?”, "Kokia SEO paslaugos kaina?" ir pan. Klausti apie SEO kainą yra logiška – kaina dažnai yra paslaugų pasirinkimą lemiantis veiksnys.

Deja SEO – ne ta sritis, kurioje galima lengvai ir iš anksto nustatyti įkainius.

Kiek kainuos svetainės optimizavimas, priklauso nuo konkurencijos rinkoje, svetainės būklės, raktinių žodžių skaičiaus ir kitų dalykų – kiekvienas atvejis bus skirtingas.

Norėdami žinoti tikslią SEO kainą, būtina susisiekti su SEO specialistu ar agentūra, tačiau mes pabandysime apžvelgti kiek kainuoja SEO paslaugos, kiek turėtų kainuoti, nuo ko priklauso SEO kaina, ir kitas įdomybęs.

Reiktų paminėti, kad SEO kainos Lietuvoje dar toli gražu neprilygsta “vakarietiškoms”. Natūralu – rinka mažesnė, apimtys taip pat, SEO reikšmės supratimas taip pat dar nėra pakankamai didelis. Viskas suprantama – rinka ne tokia didelė, o SEO paslaugos dar nėra labai paplitusios. Ir nors SEO paieškos sistemų optimizavimas vakarų šalyse yra viena populiariausių paslaugų internete, įmonės Lietuvoje, dar tik neseniai pradėjo atrasti šių paslaugų naudą. Šioje srityje vyrauja didžiulė paklausa, būtent dėl šios priežasties pasiūlos ratas po truputį pradeda plisti ir Lietuvoje. Pagrindinis klausimas, kiek kainuoja SEO paslaugos ir kodėl kainos taip skiriasi?

SEO kaina.

Kiek kainuoja SEO paslaugos?

SEO paslaugas teikiantys specialistai ar agentūros, negali garantuoti konkrečių pozicijų paieškos rezultatuose. Galime tik vadovautis savo patirtimi ir kitų šaltinių rekomendacijomis kas veikia optimizuojant svetianę, o kas ne. Visus sprendimus dėl reazultatų rodymo konkrečiose pozicijose vis tiek priima Google. Mes tik galime atlikti viską kas mūsų galioje, siekiant kuo aukščiau iškelti svetainę, tačiau konkrečių pozicijų, kaip ir kiti, negalime pažadėti. Taip pat, SEO optimizavimas nėra 100% vienkartinis procesas: jei konkurentai labiau pasistengs, jie bet kada gali jus aplenkti.

SEO paslaugos laikomos viena iš geriausių marketingo sprendimų lyginant investicijas ir gaunamą grąžą. Dėl šios priežasties vis daugiau įmonių naudojasi šiomis paslaugmis, o didėjant konkurencijai tarp įmonių, didėja ir SEO kaina.

Pagrindinis kriterijus nustatantis SEO paslaugų kainą yra esama svetainės padėtis paieškos sistemose, raktažodžių sudėtingumas, bei konkurencijos lygis. Įvertinus šiuos pagrindinius rodiklius galima nustatyti ir įvertinti reikalingas priemones bei laiko tarpą tikslui pasiekti.

Kiekvienu atveju projekto kaina derinama ir individualiai priklausomai nuo darbo apimčių ir konkurencijos. Yra daug faktorių, kurie nulemia galutinę SEO paslaugų kaina, todėl net labai norėdami negalėtume pasakyti konkrečios kainos visiems atvejams. Viskas ką galime pasakyti, yra apytikslės kainos, norėdami sužinoti tikslesnę SEO optimizavimo kainą, turėtumėte kreiptis į mus. Mes pateikiame tik angalinių nuorodų tikslias kainas ir apytiksles likusių paslaugų kainas, kurias galite pažiūrėti ČIA.

Norite žinoti kiek tiksliai kainuos mūsų SEO paslaugos? Užpildykite užklausos formą kontaktų puslapyje ir jeigu jūsų verslas atitiks mūsų kriterijus, pateiksime individualų kainos pasiūlymą. Norėdami tiksliau sužinoti kas lemia SEO kainą, skaitykite toliau.

SEO paslaugų kainos.

Nuo ko priklauso kaina?

Pirmiausiai reikėtų paminėti, kad keičiantis Google algoritmui, sudėtingėja ir pats SEO procesas, todėl nereikėtų lyginti kainų, kurios buvo prieš 5 metus ir tikėtis, kad taip bus ir dabar. Situacija pasikeitė kardinaliai – iškilti į pirmąjį puslapį tapo sudėtingiau, o tai daro įtaką ir SEO kainai.

Pagrindiniai faktoriai, nuo kurių priklauso SEO kaina, yra šie:

  • raktinių žodžių skaičius;
  • tinklapio techninė būklė ir dabartinės pozicijos paieškų sistemoje;
  • konkurentų tinklapių stiprumas ir laikotarpis, kiek laiko konkurentai dirba su savo tinklapių SEO;
  • tinklapio istorija ir autoritetas bei žinomumas rinkoje.

Nustatant SEO kainą, yra vertinami visi aukščiau paminėti faktoriai ir sudaromas darbų planas bei biudžetas, kurie būtini tam, kad būtų sudaroma galimybė tinklapiui pasiekti aukščiausias pozicijas. Nors kaina yra unikaliai skaičiuojama kiekvienu atveju, labai dažnai SEO kaina neviršija kitų alternatyvių reklamos būdų.

SEO kaina priklauso nuo raktažodžių kiekio

Naudojamų raktažodžių kiekis yra vienas iš tų veiksnių, nuo kurio priklauso, kiek kainuos SEO optimizacija. Kuo daugiau raktažodžių renkatės optimizacijai tuo didesnė kaina. Labai svarbus etapas – tinkamų raktažodžių parinkimas optimizacijai. Parinkus ne tinkamus raktažodžius – nebus pasiektas maksimalus svetainės lankytų ir/arba konversijų kiekis.

SEO kaina priklauso nuo raktažodžių konkurencijos

Aukšta konkurencija – daugiau konkuruojančių svetainių, kurios vykdo SEO optimizaciją ir nuolatos kuria atgalines nuorodas bei pildo turinį. Tai reiškia, norint aplenkti konkurentus reikės sukurti daugiau kokybiškų nuorodų ir parašyti straipsnių, kas įtakoja SEO kainą ir paslaigų atlikimo laiką.

Atliekant pagrindinių frazių analizę galima įvertinti, kiek sudėtinga vieną ar kitą frazę iškelti Google paieškos sistemoje į aukščiausias pozicijas. Tas labai lemia kainą, nes natūralu, kad mažesnio konkurencingumo frazes daug lengviau kelti aukštyn nei didelio konkurencingumo žodžius ar frazes. Dėl to rekomenduojame į savo svetainę žiūrėti kompleksiškai ir ieškoti įvairių galimybių ją iškelti (nesutelkti per daug dėmesio į vieną ar kitą frazę) - būtent tai atlikti ir leidžia profesionalios SEO paslaugos.

SEO kaina priklauso nuo domeno amžiaus ir istorijos

Atlikus daugybę testų galime pastebėti, kad naujiems domenams reikia daugiau laiko pasiekti aukštesnes pozicijas. Neseniai nupirktiems domenams neturintiems istorijos, negalima sukurti per daug atgalinių nuorodų per trumpą laiką, kadangi sukels įtatimų Google paieškos sistemai, todėl ji neiškels svetainės. Taip pat, naujoms svetainėms, neturinčioms kokybiškų atgalinių nuorodų, per optimizacijos periodą reikia sukurti daugiau nuorodų, kad būtų galima pasivyti ir aplenkti konkurentus. Didesnis nuorodų skaičius daro įtaką SEO kainai.

Taip pat, ankstesni SEO darbai gali smarkiai paveikti rezultatus. Greitai besikeičiantis Google algoritmas gali neigiamai vertinti ankstesnius SEO optimizacijos darbus, tokiu atveju būtina pritaikyti visa tai prie esamo algoritmo reikalavimų (netinkamų nuorodų šalinimas, vidinio seo sutvarkymas).

SEO kaina priklauso nuo svetainės techninės dalies

Vidinis SEO daro labai didelę įtaką rezultatams. Svetainės vidus, architektūra ir struktūra privalo būti aiškiai suprantama Google paieškos sistemai. Todėl priklausomai nuo svetainės puslapių skaičiaus, turinio valdymo sistemos ir programinės dalies priklausys, kiek laiko reikės praleisti tvarkant vidinį SEO.

Kaina ypač priklauso nuo to ar optimizuojama yra elektroninė parduotuvė. Optimizuoti elektronines parduotuves yra sukiau, nes juose yra tam tikrų niuansų, kurie ne taip lengvai išsprendžiami. Kaip pavyzdys tai prekių filtravimas ir rūšiavimas. Įvairūs filtrai ir rūšiavimai prikuria daug nuorodų ir pasikartojančio turinio.

SEO kaina priklauso nuo laikotarpio optimizuojant

Optimizavimo periodą dažniausiai pasiūlo SEO specialistas, tačiau klientai visuomet nori visko kuo greičiau. Su SEO nėra taip paprasta, nes viskas priklauso nuo paieškų sistemų, o ne pačių specialistų. Dažnai jeigu paskubėsite nevisad bus geriausiais variantas, nes tai pastebi google ir galite gauti tam tikrus google perspėjimus ir pan. Taigi jeigu norėsite SEO paslaugų greičiau, nei siūlo specialistas, tai ypač įtakos kainą, nes specialistui reiks pasirinti atitinkamą optimizacijos strategiją, kad nepakenkti svetainei su per daug greita SEO optimizacija.

SEO kaina priklauso nuo optimizuojamų puslapių skaičiaus

Tas pats kaip ir su optimizuojamų raktažodžių kiekiu, taip ir su optimizuojamų puslapių kiekiu – kaina atitinkamai didės jeigu norėsite optimizuoti daugiau puslapių. Paprastai vienas puslapis optimizuojamas su 2 – 3 raktažodžiais ar jų junginiais ir/arba jų variacijomis. Tačiau šie raktažodžiai negali būti iš skirtingų ategorijų – jie būti susija/panašūs. Optimizuojant visiškai skirtingus raktažodžius, rekomenduojama sukurti kiekvienam raktažodžiaui atskirąpuslapį.

Kainą lemia tai, kas teikia paslaugas

seo paslaugų kainosDar vienas aspektas, dėl kuris nulemia SEO paslaigos kainas, yra tai, kas jas teikia. Šias paslaugas gali teikti SEO agentūros arba laisvai samdomi darbuotojai.

1. SEO kaina teikiant paslaugas agentūrai. Agentūra dažniausiai turi darbuotojus su didesniu patirties bagažu, yra įvykdę daugiau projektų. Tačiau kai kurios agentūros daro SEO tik iš dalies – dažniausiai tai nėra jų pagrindinė veikla – tokios agentūros užsiima ir svetainių dizainu, Google Adwords reklama, socialinių tinklų priežiūra ir kitomis paslaugomis. Taip yra dėl to, nes atlikti profesionalias SEO paslaugas, yra reikalingas atskiras SEO specialistas.

Šiuo atveju geriausia, kai agentūros pagrindinė veikla yra SEO paslaugos, ir nors SEO agentūrų teikiamų paslaugų kainos bus šiek tiek didesnės, tačiau paslaugų kokybe neteks nusivilti.

2. SEO kaina paslaugas teikiant laisvai samdomiems specialistams. Kaip ir agentūrai, taip ir individualiam specialistui būtinas patirties bagažas. Ir nors dažnai to jie negali pasiūlyti, tačiau kartais individualus SEO specialistas gali būti net geriau nei agentūra, kadangi tokie specialistai paprastai specializuojasi tik vienoje srityje ir savo darbą išmano geriausiai, o paslaugą suteikia žymiai pigiau. Deja individualaus specialisto rinkimąsis, dažnai tampa kaip loterija – negali žinoti, kokių rezultatų tikėtis.

Taigi, priklausomai nuo to, kas suteikia paslaugas, kinta ir paslaugų kaina. Natūralu, kad šioje srityje neseniai dirbti pradėjęs asmuo savo paslaugų neįkainoja labai brangiai, taigi sumokėjus gana mažą sumą galima gauti neblogas SEO paslaugas. Visgi, kliūtis yra patirities nebuvimas. Gali būti, kad jo žinios yra savamokslės ar paprasčiausiai labai minimalios. Investuodami labai mažą pinigų sumą, pagalvokite ar ji atsipirks.

SEO paslaugos kaina.

Kiek kainuoja optimizavimas?

Kainai taip pat įtaką daro ir konkurencingumas rinkoje, nes kuo rinka yra labiau konkurencinga, tuo sunkiau iškelti svetainę į pirmas pozicijas. Tai reiškia, kad darbo bus daugiau, o ir mokėti teks daugiau. Todėl jei jūsų įmonei konkurencijos nestinga, tuomet nusiteikite mokėti didelius pinigus už tai, kad įmonė atsirastų pirmose pozicijose.

Tokioje sitacijoje neužteks sumokėti kelių šimtų eurų, bet aišku jei įmonė veikla konkurencinga, įmonė gali sau sau leisti didelius pinigus marketingui. Tad jei norite tikrai gerų rezultatų, kreipkitės į specialistus, kurie užtikrins, kad sunkiu bei kantriu darbu, bus galima pasiekti aukštas pozicijas.

SEO paslaugos kaina priklauso nuo atsiskaitymo modelio

Kiekviena SEO agentūra ar specialistas, yra nusistatęs SEO paslaugos atsikaitymo būdus. Agentūra ar specialistas gali prisitaikyti prie kiekvieno kliento asmeninių pageidavimų, ir paskirti jiems priimtiną atsiskaitymo metodą. Kiekvienam klientui būtina nustatyti jiems labiausiai tinkantį apmokėjimo būdą, nes nuo to gali priklausyti svetainės optimizavimo rezultatai, bei pačios SEO paslaugos kaina. Pagrindiniai apmokėjimo modeliai yra šie:

Kaina už mėnesį

Apmokėjimas už paslaugas kas mėnesį, yra populiariausias atsiskaitymo modelis. Paprastai yra sudaromos sutatys nuo 3 iki 12 mėnesių laikotarpiui. Tam tikrą laiką yra mokama fiksuotas mėnesinis mokestis, o pasiektus norimas raktažodžių pozicijas yra mokama tik už raktažodžių palaikymą.

seo optimizavimo kaina

750 SEO agentūrų mėnesinio užmokesčio palyginimas (šaltinis)

Statistika rodanti SEO agentūrų užmokestį už projektą įspūdnga: daugiausia SEO agentūros per mėnesį už teikiamas paslaugas gauną nuo 2500 iki 5000 dolerių. Žinoma, šie duomenys iš įvairių pasaulio agentūrų, kuriose raktažodžių konkurencija yra žymiai didesnė, todėl galite džiaugtis, kad Lietuvoje nereikia mokėti tokių pinigų už SEO paslaugas.

Fiksuota kaina

Kitas atsiskaitymo modulis agli būti konkreti suma už sutartas paslaugas. Kaip pavyzdys tai galėtų būti tokia paslauga kaip SEO auditas. Tai konkreti paslauga kai klientai visų pirma nori atlikti esamos situacijos analizę t.t. SEO auditą, o tik po to spręsti ar jie patys pasitaisys savo internetinio portalo klaidas ar samdysis tam reikalui įmonę.

Kaina už išdirbtas valandas

Lietuvoje tai nėra dažnas atvejis, bet toks atsiskaitimo būdas itin populiarus užsienio valstybėse. Atsiskaitant šiuo būdu, SEO paslaugos kaina priklauso nuo specialisto valandų kiekio investuoto į interneto svetainės kodo redagavimą, straipsnių rašymą, analizavimą, nuorodų kūrimą ir kitų paslaugų, kurios padeda pakelti jūsų internetinės svetainės reitingą.

seo kainos

SEO kainų palyginimas įvairiose šalyse (šaltinis)

Galima pastebėti,kad labiau išsivysčiusiose šalyse įprasta valandinė SEO kaina svyruoja nuo 76 iki 200 dolerių. Lietuvoje didelė dalis svetainių savininkų netgi nori kiek įmanoma patys pasidaryti SEO optimizaciją, todėl dažnai ieško, kas teikia SEO konsultavimo paslaugas. Tokios paslaugos dažniausiai apmokestinamos valandiniu įkainiu arba visos dienos konsultacijos kaina – o ne už pačias paslaugas

Yra ir kitokių, rečiau naudojamų atsiskaitymų už SEO paslaugas kainų:

Kaina už gautą pelną

Kaina už pasiektas pozicijas paieškos sistemose

Kaina už atvestų lankytojų skaičių į svetainę

Kaina už parduotas prekes (mokamas sutartas procentas)

SEO optimizavimo kaina.

Kodėl kaina kinta?

kiek kainuoja seo paslaugosReiktų paminėti, kad SEO optimizacijos procesas einant laikui tampa vis sudėtingesnis, o konkurentų, su kuriais tenka kovoti dėl pozicijų vis daugėja.

Bėgant laikui atsiranda vis daugiau faktorių, kurie įtakoja svetainės pozicijas Google paieškos rezultatuose, o nauji verslai kuriasi arba senieji pradeda suprasti SEO vertę ir pasisamdo sprecialistus. Google paieškos sistema nuolatos atnaujina savo algoritmą, kurio dėka svetainės išsidėsto paieškos rezultatuose tam tikromis pozicijomis. SEO tampa vis sudėtingesnis, o paslaugų kainos kyla. Taip pat, seniau iškilusias svetaines tampa sunkiau pasivyti. Dėl visų šių priežasčių siūlome kuo greičiau užsisakyti paslaugas ir iškelti svetainę Google pozicijose. Taip sutaupysite ir laiko, ir pinigų.

Interneto lankytojai ieško jūsų. Jie nori jūsų paslaugų ar prekių. Klausimas, AR JŪS NORITE BŪTI SURASTI?