Pasirinkti tinkamą SEO agentūrą gali būti ilgas ir nuobodus darbas. Priėmus gerą sprendimą tai gali tapti geriausiu dalyku kas galėjo nutikti jūsų kompanijai. Pasirinkus netinkamą, viskas atvirkščiai, rezultatas gali tapti žymiai prastesnis nei jau buvote pasiekę.

Šiais laikais Jūs galite rasti didelį pasirinkimą kompanijų teikiančių SEO Paslaugas. Negana to, jei niekada nesate dirbę su SEO agentūra/specialistu, yra tikrai sunku atskirti kokybiškas paslaugas teikiančius nuo vidutiniškų ar net prastų.

Štai keletas esminių klausimų, kuriuos reikia užduoti potencialioms SEO agentūroms. Šios informacijos rinkimas padės jums atskirti pelenus nuo grūdų, kai reikia rasti aukštos kokybės paieškos optimizavimo paslaugas.

Ar galite apibendrinti paslaugas, kurias ketinate teikti kaip strategijos dalį?

Techninis SEOJeigu jūsų potenciali SEO kompanija nenori išvardyti darbų, kuriuos ketina atlikti, būkite labai atsargūs. Blogos SEO bendrovės ar laisvai samdomi darbuotojai (angl. Freelancers) turi tendenciją neatskleisti visų savo būsimų darbų, jie bando paslėpti tiesą apie tai, ką jie daro už pinigus, kuriuos mokate.

Gera agentūra yra visiškai skaidri Jūsų atžvilgiu ir nebijos išvardyti paslaugas, kurias jos ketina teikti, kaip būsimos strategijos dalį.

Štai pagrindiniai klausimai kuriuos galite užduoti:

  • Kokios tiksliai yra mėnesinės paslaugos ir jų kiekiai, kuriuos planuojate atlikti kaip SEO strategijos dalį?
  • Kokius techninius svetainės parametrus tikrinsite ir/ar atliksite jiems pakeitimus?
  • Kiek svetainės puslapių optimizuosite darbų pradžioje / kiekvieną mėnesį?
  • Kiek vidinių ir išorinių straipsnių pateiksite kiekvieną mėnesį?
  • Kiek naujų atgalinių nuorodų galime tikėtis kiekvieną mėnesį?
  • Kiek laiko skirsite kampanijos analizei ir jų ataskaitų pateikimui?

Kompanijos gali atsakyti "Pirmą, antrą mėnesį teiksime tokias ir tokias paslaugas, o nuo trečio mėnesio teiksime atsižvelgdami į pirmų dviejų rezultatą." Tai yra geras atsakymas, parodantis, kad kompanija atsižvelgia į analizės rezultatus ir tyrimus, kas yra labai svarbu.

Atgalinių nuorodų (angl. Backlinks) kūrimas.

 

SEO Google

Atgalinės nuorodos į jūsų puslapį - svarbi SEO strategijos dalis. Daugelio nuomone tai viena iš svarbiausių interneto rinkodaros dalių. Be gerų, kokybiškų nuorodų vedančių į jūsų svetainę, bus sunkiau pasiekti aukštas "Google" pozicijas konkurencingoje rinkoje.

Žinoma, ne visos atgalinės nuorodos yra naudingos. Jei pasirinksite blogą SEO agentūrą, kuri naudoja šlamštines (angl. spammy) atgalines nuorodas, kurios visiškai neatitinka "Google" reikalavimų, labai rizikuojate. To pasekoje, blogiausiu atveju jūsų puslapis gali būti apskritai pašalintas iš "Google" paieškos rezultatų.

Klausimai kuriuos galite užduoti dėl atgalinių nuorodų:

  • Kokios atgalinės nuorodos ir kaip jos bus kuriamos?
  • Kiek naujų atgalinių nuorodų galime tikėtis kiekvieną mėnesį? (Atsakymas gali būti tik apytikslis)
  • Ar yra galimybė pasirinkti patiems iš kokių svetainių norime atgalinių nuorodų?

 

Ar atliksite puslapyje techninius pakeitimus?

 

Prieš pasirašant sutartis ar sutariant dėl būsimų darbų, įsitikinkite, kad žinote ar SEO paslaugas teikianti kompanija atliks techninius pakeitimus. Nuo to priklauso, ar jums papildomai reikės mokėti už paslaugą.

Ar dirbate su bent vienu iš mūsų konkurentų?

 

Dvejopa situacija, kuri gali būti ir naudinga ir žalinga. SEO paslaugas teikianti kompanija, kuri dirba su jūsų konkurentais, bus susipažinusi su jūsų rinka. Todėl jie žinos strategiją, kas toje rinkoje veikia geriau ar blogiau.

Dėja, bet galbūt jūsų konkurentai moka SEO agenturai daugiau nei mokate jūs ir jie gauna geresnį aptarnavimą. Ko pasekoje, jūs nebūsite geresnėse "Google" pozicijose. Todėl pabandykite išsiaiškinti kuo įmanoma daugiau informacijos.

 

Kokių pozicijų "Google" paieškoje galime tikėtis?

 

Turbūt milijono vertas klausimas, į kurį nėra tikslaus atsakymo. SEO paslaugos rezultatas yra dažniausiai sunkiai nuspėjamas. Tikslaus rezultato, koks bus po 3 ar 5 mėnesių, neįmanoma tiksliai įvardinti.

Trumpai tariant, organinę paiešką valdo mus visiems gerai žinomas "Google". Jų algoritmo pakeitimai, apie kuriuos paprastai niekas nieko nežino, smarkiai įtakoja paieškos reitingavimą. Taipogi tai priklauso nuo begalės išorinių veiksnių tokių kaip: konkurencijos lygis, paieškos regiono, vartotojo paieškos istorijos ir t.t.

Užduodant šį klausimą, gera SEO agentūra išvardins jums visas galimybes, tačiau nei viena SEO kompanija negali garantuoti, kad jūs atsidursite antroje ar pirmoje paieškos vietoje.

Apibendrinant, SEO paslaugos yra svarbi puslapio/kompanijos strategijos dalis. Todėl prieš pirkdami visada susisiekite su SEO agentura.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *